Thursday 2 June 2011

Teiden ritari

– Olipa hyvä että sain autosta renkaan korjattua! Ehjä kulkupeli taas alla. Hyvä autohan tämä on – halpoja kilometrejä.

– En yleensä tee tällaista, mutta ajattelin itse asiassa pyörähtää keskustan kautta katsomassa onko mitään meininkiä... tiedän, ei minun tyyppistä toimintaa, mutta hei, miksipä ei?

– Oho, heti tärppäsi! Pasi, nyt coolina... Tuo naikkonen vilkuilee... olisipa aurinkolasit! Matele vain hiljaa eteenpäin ja ole niinkuin ei mitään...

– Moi, olen Lissu.
– Tuota, ööööööh, moi! Olen, tuota, Pasi.
– Siisti auto, Pasi.

– Ai tämä vai? Äh, tällainen vanha romu...
– Pasi, autostasi näkee että olet herkkä ihminen.

– No itse asiassa...
– Pasi, saanko kysyä mikä horoskooppimerkkisi on?

– Olen neitsyt... tai siis ei sillä tavalla neitsyt!!! Mutta joo, neitsyt kuitenkin... ja nouseva härkä. Mutta ei siis sillä tavalla ”nouseva härkä”!!!
– Pasi, shhhh.

– Pasi, sinun ei tarvitse sanoa mitään... huomasin kyllä heti että olet neitsyt, sen näkee katseestasi. Sinulla on kauniit silmät.
– Kiitos, ööh, haluatko nähdä käteni, niitäkin on kehuttu? Voisin kuulemma halutessani olla käsimalli.

– WASSSSUUUP! Mitäs kyyhkyläiset? Eikä teidän pitäisi jo hankkia huone?
– Ja kukas tämä on?
– Voi ei... se on, ööhm, tuttavani, Lego-jakegyllenhaal!

– Tuttavasi? Mmmm, sinun pitää esitellä hänet minulle.
– Aivan oikein, Jakeksi kutsuvat!
– Jake, nyt on ehkä vähän huono hetki...

– Pasi. Pasipasipasi. Muistatko kun tein sinulle taannoin palveluksen ja korjasin autosi renkaan? Nyt sinun olisi mahdollisuus maksaa palvelus takaisin.
– Mutta Jake... en ymmärää mitä tarkoitat?

– Luulen että ymmärrät vallan hyvin mitä tarkoitan. Päivää neiti.
– Ai sinä olet se Jake? Olen kuullut sinusta.
– Mutta Lissu, entäs ne minun silmäni...

– Lissu, niinkö? Kuule, mitä sanoisit jos lähdettäisiin ajelulle? Haluaisin näyttää sinulle yhden paikan?
– Sopii. Ei minulla täällä oikeastaan ollut sen tähdellisempää tekemistä.
– Mutta Lissu, en ole vielä näyttänyt sinulle herkkiä sormiani! Minulle on sanottu että voisin olla hyvä soittamaan pianoa!

– Pasi, Lissulla ja minulla on nyt vähän menoa. Ja nyt ollaan sitten sujut sen rengasasian kanssa.
– Mutta eihän siinä renkaassa ollut mitään vikaa!
– Moi moi Pasi, oli mukava tavata.

– Minä pidän voimakkaista miehistä jotka ottavat komennon.
– Hyvä! Silloin olet törmännyt oikeaan henkilöön.

– Jake, on tosin yksi juttu mikä sinun on hyvä tietää ennen kun olemme perillä... minulle itse asiassa maksetaan seuranpidosta.
– Jassoo, ai sellainen naikkonen?

– Niin, ”naikkonen”... lisäksi olen itse asiassa pitkätukkainen mies.

– Vai niin.

No comments: