Sen sijaan Superkasi tarvitsisi ehdottomasti vieläkin sloganin. Saisiko nimikyltin kirjaimista luotua jotain?
Eka yritys on toteava. Se edustaa kuitenkin mennyttä aikaa, meidän sloganimme saisi kyllä olla ”dynaamisempi”.
Seuraava yritys on paljon korkealentoisempi, muttei välttämättä kerro mitään Superkasista. Sopisi ehkä paremmin ryhmälle tiedemiehiä joille käy ”hyvä mäihä” tasaisin väliajoin.
No entäpä sitten englanniksi, kansainvälisyyshän on ”huudossa”? Tämä on ehkä kuitenkin liian tsaarinaikainen.
No tässä olisi sitten sitä kansainväliyyttä oikein isolla kauhalla annosteltuna. Sääli vaan ettei se oikeastaan tarkoita yhtään mitään.
Miksi oikeastaan rajoittaa itseään pelkästään englanninkieleen? Saksaa taitava yhteisö herättänee varmasti luottamusta.
Sitten laukun pohjalta löytyi vielä Q-kirjain.
Se on siinä: Superkasi – online ink liquidation. Okei, eihän sekään oikeastaan tarkoita mitään, mutta kuulostaa modernilta ja siinä puhutaan musteesta.
Veikkaisinpa että asiakasvirta saavuttaa pikkasen eri mittasuhteet tämän uuden sloganin myötä!
7 comments:
Voihan voihan, toi Delhi, Tokio, Anilin.... oli kyllä ehdottomasti meitsin lemppari!
Mun mielestä kaikki on ihan parhaita, mut mä oonki kepulaisten jälkeläinen ja haluan miellyttää kaikkia ja vältellä konflikteja!
Värikkäämmillä ikkunateippauksilla saisitte HETI enemmän asiakkaita.
ihannoidun eliitin kolo
Voimmehan käyttää noita kaikkia! Saamme sitä värikkäämmän asiakaskunnan.
Kiitos Kasper brändimme kehittämiseen käyttämästäsi ajasta.
”Ihannoidun eliitin kolo” on aika kova! Mutta koskeeko se vain Christeriä, Samia ja Jussia?
Superkasilta taitaakin löytyä erikseen ylä- ja alakerran väkeä!
Post a Comment