Thursday 2 August 2007

Superkasi haastattelee Aurinkoa


Tänään Superkasilla nähtiin harvinainen vieras kun Aurinko tuli yllättäen käymään pitkästä aikaa. Keitimme vieraan kunniaksi kaffet ja päätimme haastatella tätä aina tervetullutta vierasta nyt kun kerrankin oli tilaisuus.

- Terve Aurinko, siitä onkin varmaan kuukausi kun viimeksi kävit!
- OLEN OLLUT LOMALLA. ROODOKSELLA.
- Niinpä tietenkin, sain postikortin. Anteeksi että siristän, mutta olen tottumaton katsomaan suoraan sinua päin.
- EI SE MITÄÄN. NOIN NE KAIKKI SANOVAT. KÄYTÄ AURINKOLASEJA, NIIN NE MUUTKIN TEKEVÄT.
- No, jos minä tämän lippahatun vedän silmille niin sitten on parempi, noin. Mitäs olet muuten puuhaillut viime aikoina?
- PAISTANUT. MAKKARAA. JA KÄRVISTÄNYT LIHAA.
- Niinpä tietenkin. Ja niinhän ne vaan pitävät sinua vaarallisena näinä päivinä?
- JUU. VAAN EI PIKKU PÄIVETYS IKINÄ KETÄÄN OLE TAPPANUT.
- No... itseasiassa on. Vaan meilläpä täällä Superkasilla ei sitä vaaraa ole ollut kun olet ollut matkoilla... me täällä ollaan vain päivitetty tietokoneohjelmia, heh heh.
- HAH HAH. SAAN SINUSTA PÄÄNSÄRYN. MINUSTA TUNTUU ETTÄ OLEN TOISEN LOMAN TARPEESSA.
- Älä nyt suotta, ota toinen kuppi kahvia?

2 comments:

Anonymous said...

Auringon puolustukseksi on pakko huomauttaa, että uv-säteily vähentää kaikkia muita syöpiä paitsi ihosyöpää. Ei siis vaarallista vaan terveellistä.

Anonymous said...

NIIN MINÄKIN OLEN AINA SANONUT.
TERVEISIN AURINKO